Περιγραφή
Διάρκεια: 100'
Το Σινεμά στο Μουσείο υποδέχεται την "Casablanca". Κάθε Σάββατο του καλοκαιριού οι επισκέπτες μπορούν να ζήσουν μια εμπειρία εμβύθυνσης σε μια άλλη εποχή, μέσα από την προβολή της διαχρονικής ταινίας στον ιδιαίτερο χώρο του Ιστορικού Μουσείου Ερμούπολης.
Όπως η Καζαμπλάνκα της ταινίας, έτσι και η Ερμούπολη υπήρξε ένα λιμάνι-καταφύγιο για πρόσφυγες και ανθρώπους που αναζητούσαν μια νέα αρχή σε δύσκολους καιρούς. Περπατώντας ανάμεσα στα εκθέματα και παρακολουθώντας την ταινία, ο επισκέπτης ανακαλύπτει τις συγγένειες ανάμεσα στην ιστορία της πόλης και τον κλασικό κινηματογράφο.
Η ταινία προβάλλεται με ελληνικούς υπότιτλους.
Το Μουσείο ανοίγει από τις 19:00 και η προβολή ξεκινά στις 21:00.