Περιγραφή
Για παιδιά προσχολικής ηλικίας (3 έως 5 ετών με τους γονείς τους).
Σαββατιάτικα Οικογενειακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα για παιδιά προσχολικής ηλικίας (3 έως 5 ετών με τους γονείς τους).
• Σάββατο 11 Μαΐου 2019
"Φεγγαράκι μου λαμπρό…"
...θα’ ρθω τώρα να σε βρω, να σε δω από κοντά, να μου μάθεις μυστικά! Ένα μαγικό ταξίδι στη σελήνη για μικρούς και μεγάλους αστροναύτες! Μια περιπέτεια ανάμεσα σε κρατήρες, φεγγαρόσκονη, κομήτες και πεφταστέρια! Ένα μικρό βήμα για το παιδί, ένα μεγάλο για την παιδικότητα! Είσαστε έτοιμοι για ένα ταξίδι στο φεγγάρι; Ετοιμάζουμε τις αποσκευές μας και επιβιβαζόμαστε στο διαστημόπλοιο! Χωρίς την κάσκα του αστροναύτη δεν μπορούμε να πάμε πουθενά! Αποβιβαζόμαστε στη σελήνη. Μπορούμε να περπατήσουμε; Μπορούμε να χορέψουμε; Έλλειψη βαρύτητας, κρατήρες και μετεωρίτες μας οδηγούν στην περιπέτεια και το παιχνίδι. Πώς θα γυρίσουμε πίσω; Ποια ανάμνηση θα φέρουμε μαζί μας;
• Σάββατο 18 Μαΐου 2019
"Ο Γύρος του Κόσμου σε 70 λεπτά..."
Θα ήθελες να κάνεις τον Γύρο του Κόσμου; Να δεις πώς ζουν τα παιδιά από τη μία άκρη της γης έως την άλλη; Φαντάσου πώς είναι η ζωή στην έρημο, στη ζούγκλα και στους πάγους. Υπάρχουν τόσα διαφορετικά μέρη! Εσένα πού θα σου άρεσε να ζεις; Έλα να διαλέξεις, αφού ανακαλύψεις μικρά μυστικά κάθε τόπου μέσα από το παιχνίδι! Ένα μαγικό χαλί μας ταξιδεύει σε κάθε γωνιά της γης. Ένα ταξίδι στις πέντε ηπείρους για να ανακαλύψουμε στοιχεία πολιτισμού, πανίδας και χλωρίδας. Ένα ταξίδι γεμάτο παιχνίδι, χορό, εικόνες και δημιουργία!
• Σάββατο 25 Μαΐου 2019
"Το λιοντάρι και ο ποντικός"
Ο δυνατός και ο αδύναμος, ο μεγάλος και ο μικρός. Δύο ήρωες τόσο διαφορετικοί συναντιούνται σε έναν μύθο του Αισώπου και μας δείχνουν πόσο χρειάζεται ο ένας τον άλλον! Πώς κατάφερε ένας μικρούλης ποντικός να σώσει το δυνατό λιοντάρι; Ακριβώς έτσι κι εμείς, πότε μικροί και πότε μεγάλοι, ανακαλύπτουμε τη "δύναμή" μας μέσα από παιχνίδια έκφρασης και ρόλων. Αναζητάμε τη διαφορετικότητα μέσα από έναν μύθο του Αισώπου. Με ερέθισμα την αφήγηση παιδιά και γονείς δημιουργούν και ξεκινούν ένα ταξίδι μέσω της δραματοποίησης. Πώς ένιωθε το λιοντάρι και το ποντίκι στη σπηλιά; Πώς είναι το θυμωμένο λιοντάρι, και τι συμβαίνει όταν αυτό παγιδευτεί;